Huippukylmähoito

• Niveltulehdukset sekä bursiitit
  • Jännevaivat ja revähdykset
  • Tennis- ja golfkyynärpää
  • Turvotus (esim. leikkauksen tai vamman jälkeen)
  • Arven käsittely

Voit käydä huippukylmähoidossa erikseen tai fysioterapian sekä osteopatian yhteydessä. Hoito sopii hyvin sellaisenaan sekä muun terapian lisänä.

Laitetta käyttää meillä Eemeli, Elina ja Carita. Ajan huippukylmähoitoon voit varata nettiajanvarauksestamme tai ottamalla yhteyttä suoraan hoitohenkilöön.

Lisätiedot:
040 634 7577 tai sähköpostitse info@nummelanosteofysio.fi

Neuro Cryo Stimulation

Neuro Cryo Stimulation (NCS)-huippukylmähoidolla vaikutetaan kehoon sekä suoraan että hermoston kautta ja käynnistetään kehon luontaiset hoitomekanismit. Hermostollinen vaikutus tekee NCS-huippukylmähoidosta selkeästi tehokkaamman kuin perinteiset menetelmät, jotka perustuvat kylmään veteen, jäähän tai ilman puhaltamiseen.

Termoshokki

Hoito perustuu Termoshokkiin, joka saavutetaan jäähdyttämällä hoidettava alue nopeasti Cryonic-laitteen värähtelevällä -78°C hiilidioksidikidesuihkulla. 50 barin paineella tuleva suihku jäähdyttää alueen erittäin nopeasti 4°C. Tämä vaikuttaa mm. ihon pintakerroksessa sijaitseviin hermoreseptoreihin käynnistäen luonnonmukaiset hoitomekanismit.

Huippukylmähoito

Huippukylmähoito on miellyttävän tuntuista, tehokasta ja nopeaa. Vaikutukset ovat pitkäkestoisia, sillä hoidon jälkeen käsitellyn alueen aineenvaihdunta aktivoituu pitkäksi aikaa. Hoito on turvallista, kipuja sekä turvotusta nopeasti lievittävää ja sopii erittäin hyvin myös esimerkiksi reumasairauksien hoitoon.

Varaa aika huippukylmähoitoon

Voit varata hoitoajan puhelimitse tai sähköisen ajanvarauspalvelumme kautta 24 tuntia vuorokaudessa